Happy Spring Wish from Molly!

Happy Spring! Molly here…even though the official day of Spring was days ago, it really feels like Spring now! Gorgeous weather, rain and winds all mean May flowers are coming! I have a freshly picked bouquet in my hands now. Find out how to make them here!

April is my favorite month…because of Spring, and my birthday! It’s funny, my birthday is a day after mom’s brothers’ birthday! LOL! Happy Spring everyone…what are your plans on how to spend this gorgeous day?

~Lot’s os Spring wishes,

Molly, Josefina and Cecile! 🙂
(Madison(mom) too, of course ;))

By | 2013-12-05T13:02:32+00:00 April 9th, 2013|All, Fun Things My Dolls Do|17 Comments

About the Author:

Madison
Hey! I'm Madi, a blogger, writer, doll collector, & minister of the Gospel of Jesus Christ. You can learn more about me by clicking here and more about this blog by clicking here.

17 Comments

  1. littlehouseofamericangirl April 9, 2013 at 6:17 pm - Reply

    Happy Spring!! It’s feeling more like it over here, too!
    Hmm… Well I have to go shopping with my mom, do my post of the day, clean my room (yuck! lol!), and that’s all I can think of right now! I might play too if I get my room clean. And then I’ll watch a movie after dinner with my mom- like we always do! Someone else might be out there too though so who knows! LOL!
    What are YOU doing, Madison/Molly?
    ~Jaclynn

    • Molly April 9, 2013 at 7:00 pm - Reply

      LOL! Sounds like you have a pretty great day ahead of you! 😀 We’re just hanging around with mom’s dad….they rest of the family are out to their granddad’s house. We’re staying here because in a couple of hours we’re going to our BFF’s house!

      ~Molly and Madison

    • littlehouseofamericangirl April 9, 2013 at 7:57 pm - Reply

      Yep! I guess so! 🙂
      Oh, that’s nice! Sounds like you’re gonna have a great day too!
      ~Jaclynn

  2. Dollson dablog April 9, 2013 at 7:22 pm - Reply

    It seems like SUMMER over here! Like really hot. Not quite melt dolls hot, but hot.

    ~Kanani

    • Molly April 10, 2013 at 1:41 am - Reply

      LOL! Feelin’ like Summer over here, too! 😉

      ~Molly and Madison

  3. Anonymous April 9, 2013 at 7:22 pm - Reply

    Well today its raining and wet outside where i live but its really starting to look and feel like spring! flowers are growing, grass is turning green, the weather is nice and warm, and i can finally take emily outside! by the way, when is your birthday molly?

    love Hannah

    • Molly April 10, 2013 at 1:42 am - Reply

      That’s awesome! April showers bring May flowers…:D
      My birthday is April 22nd… a day after Madison’s brother’s birthday! LOL!

      ~Molly
      (and Madison ;))

  4. Anonymous April 9, 2013 at 9:04 pm - Reply

    Nice! I went to my cousins house too! We just got home, and I had fun! So yeah, up here its cold! Yesterday it rained so spring for us! @ Hannah: if your on a computer you don’t need a URL to do Name/URL. So you could do that! If you want.

    VGEB (Vivian,Grace,Emma,Beckie)

    • Molly April 10, 2013 at 1:43 am - Reply

      I bet you had a great time! Lol, not felling too Springy over there huh? I’m sure warm weather is coming your way soon! 😀

      ~Molly and Madison 🙂

  5. Hope AGPrincess April 9, 2013 at 11:07 pm - Reply

    Hope & Mallory: April is my (and Mal’s) favorite month because its so pretty! Don’t you love all the flowers blooming? And our birthdays, of course! 🙂

    • Molly April 10, 2013 at 1:44 am - Reply

      We LOVE flowers! Flower craziness! 😉 Oh it’s your guys’ birthday month too? I guess April is a very popular birthday month! 🙂

      ~Molly and Madison

    • Anonymous April 10, 2013 at 11:16 am - Reply

      OMG my birthday is in April too! Cool! Mines on the 1st, when’s yours hope?

    • Anonymous April 10, 2013 at 11:18 am - Reply

      Oh, and that’s me ^

      Vivian

  6. Anonymous April 10, 2013 at 12:39 pm - Reply

    I got a brand new blog! Check out this site: agdollfunbythedolls.simplesite.com

    It’s actually my dolls blog. 🙂

    VGEB

    • Molly April 10, 2013 at 2:12 pm - Reply

      That’s amazing, Vivian! We’ll be sure to check it out! Good luck with your dolls blog 🙂

      ~Molly and Madison

  7. Anonymous April 10, 2013 at 5:16 pm - Reply

    I love Molly’s shoes! they look very springy i love all you photos of molly and all your dolls!

    LOve Hannah

  8. Anonymous April 10, 2013 at 9:50 pm - Reply

    Natalie: Happy birthday month, Molly!
    Addy: YESTERDAY WAS MY BIRTHDAY!!!!
    Natalie: ..and her too. 😛

    -NatKaya

Enjoyed the post? Let me know! Just hit "like" above and leave a comment below!

%d bloggers like this: